Rövid Tájékoztató 

Bővebb információ az ÁSZF-ben. 

A megrendelt termékeket házhoz szállítjuk.

Fizetési mód 

Fizetés számla ellenében készpénzben, bankkártyával az áru átvételekor.

 Fizetés minden esetben csak a kiszállítás napján lehetséges, mivel a húsok jó részét ki kell mérnünk.

Házhoz szállítás

A megrendeléseket Érd egész területén és Diósd, Tárnok, Törökbálint, Sóskút településekről tudjuk fogadni, melyet saját futárszolgálattal, hűtő dobozokban szállítjuk házhoz a vásárláskor kiválasztott napon és időpontban.

Határidők

A kedd és csütörtök között délig leadott megrendeléseket akár már másnap kiszállítjuk. (Kivétel néhány termékünk, melynek átfutási ideje 2-3-7 munkanap, ezt a termékadatlapon jelöljük.)

Szombat, vasárnap és ünnepnap nincs kiszállítás.

Házhoz szállítás Érd és környéke!

keddtők - péntekig szállítunk!

Jelenleg az alábbi idősáv választható: 

13.00-18.00

Ha különleges kérésed van a kiszállítással kapcsolatban a Megjegyzés rovatban hagyhatsz nekünk üzenetet.

4.2  Szállítási díjaink Érden: 5.000.- Ft feletti megrendelés esetén:

INGYENES KISZÁLLÍTÁS        

5.000.- Ft alatti vásárlásnál 500.- Ft kiszállítási díjat számítunk fel.

Szállítási díjaink: Tárnok, Sóskút, Diósd, Törökbálint

10.000.- Ft feletti vásárlásnál 500.- Ft

10.000.- Ft alatti vásárlásnál 1.000.- Ft számolunk fel. 

Ha a fenti listán nem szereplő településre szeretne kiszállítást kérni, keresse ügyfélszolgálatunkat e-mailen vagy telefonon. 

Panaszkezelés

Mielőbb tudomást szerzünk a panaszról, hibás termékről, technikai problémáról, késésről, stb, annál hamarabb tudjuk azt orvosolni. Ezért kérjük, hogy a lehető leghamarabb jelezd felénk, ha szolgáltatásunkkal gondod adódik.

Az áru átvételekor ellenőrizd, hogy

  • mindent megkaptál-e,
  • azt kaptad, amit rendeltél,
  • annyit, amennyit rendeltél ill, amennyi a számlán szerepel,
  • hibátlan, sérülésmentes-e a csomagolás.

Ha valami nem stimmel, jelezd azt azonnal futárunknak. Igyekszünk a lehető leghamarabb, ha megoldható még aznap, de általában másnap cserélni a problémás árut.

Ha futárunk távozása után fedezel fel hibát:

Hétköznap munkaidőben (nálunk ez 08:00 - 16:00 között) telefonon jelezd irodai kollégáinknak.

Munkaidőn kívül, hétvégén írj nekünk e-mailt, amint tudunk válaszolunk.

Termék cserélésére, a hiba orvoslására csak munkaidőben van lehetőségünk.